Корпоративний захід - найкращий спосіб інтеграції співробітників та покращення атмосфери в офісі. Його підготовка може здатися складним і тривалим завданням, але хороший план дій дозволить вам швидко впоратися з цим. Тімбілдінг для команди можна організувати через корпоративну вечірку. Що варто пам’ятати при організації корпоративного заходу?

Яка мета заходу?

Першим кроком має бути визначення мети події - того, що ви хочете досягти за допомогою неї, - а наступним кроком є ​​визначення пріоритетів завдань. Представлення нових співробітників решті команди вимагає зосередження уваги на розважальному аспекті заходу, оскільки набагато легше спілкуватися у невимушеній атмосфері. Винагороджуючи конкретних людей за цілі, які були досягнуті вище програми, роботодавець очікує, що інші співробітники відчують мотивацію діяти та покращити свої результати. З іншого боку, заходи з розбудови команди покликані покращити комунікацію та ефективну співпрацю між окремими підрозділами. Найменш ефективними є випадкові зустрічі, такі як різдвяні чи великодні, які не мають певної мети, і співробітники зазвичай швидко залишають їх.

Корпоратив у готелі

Одним з найважливіших завдань при організації корпоративного заходу є вибір місця його проведення. Воно повинно бути достатньо великим для розміщення всіх співробітників, а також бути елегантним та добре зв’язаним з містом. Відмінним вибором є готель, який не тільки має просторі номери, обладнані сучасним аудіовізуальним обладнанням - в т. ч. висувним екраном, проектором, звуковою системою чи мікрофоном - та професійним освітленням, але також пропонує безліч додаткових послуг. Ви можете, серед іншого, замовити харчування, включаючи десерти та напої, орендувати житло та транспорт для учасників заходу, скористатися підтримкою досвідченого координатора та забронювати різні атракціони, наприклад, більярдний стіл або танцмайданчик. Готелі часто також організовують творчі навчальні майстер -класи.

Додаткові розваги

Найважливіший і водночас найскладніший елемент організації інтеграційного заходу - це розваги. Існує багато можливостей: від живих груп та ді-джеїв, до оригінальних ігор - наприклад, лазерного пейнтболу, боулінгу - до спільного приготування їжі, змагань. Вибираючи додаткові атракціони, слід враховувати, серед іншого наявний бюджет, атмосферу в компанії та вік працівників. Консервативні люди не дуже добре відреагують на коміків, які розповідають анекдоти та завдання, що вимагають імпровізації, тоді як молодий гурт із задоволенням візьме участь у конкурсі караоке або спільному пошуку скарбів. Перш ніж приймати остаточне рішення, варто знати уподобання окремих працівників і вибрати рішення, яке задовольнить більшість із них.