Ви щасливий володар гібридного автомобіля? Незалежно від того, який гібридний автомобіль ви керуєте, ви повинні бути готові до його звичайним потребам в технічному обслуговуванні. Як і стандартні автомобілі представлені на сайті https://honda.ua/avto/, гібриди вимагають регулярного ремонту і обслуговування для підтримки максимальної продуктивності. Однак, крім загальних послуг з технічного обслуговування, гібридні водії стикаються з ще кількома загальними проблемами.
Найпоширеніші проблеми
Слабкі батареї. Акумулятори для гібридних автомобілів, як правило, слабкіше стандартних автомобільних акумуляторів, а це означає, що їх заміна потрібна раніше. У довгостроковій перспективі ця вартість може бути незначною, враховуючи, що водії гібридних транспортних засобів зазвичай витрачають менше на бензин, залежно від їх повсякденних звичок водіння, але, тим не менш, до цього корисно бути готовим. Заміна акумулятора гібридного автомобіля іноді буває дорожче, ніж заміна акумулятора стандартного автомобіля.
Датчики кисню. Як в стандартних, так і в гібридних автомобілях використовуються кисневі датчики для контролю кількості незгорілого кисню, що виділяється через вихлопні гази. Високий рівень кисню у вихлопних газах вказує на серйозну проблему з витратою бензину, яка з часом може стати дорогою через більш частих поїздок на заправку. Заміна кисневих датчиків може бути дорогим ремонтом, але в довгостроковій перспективі врятує гаманці водія від дорогої паливної неефективності.
Каталітичний нейтралізатор. Якщо вам коли-небудь доводилося замінювати каталітичний нейтралізатор на вашому автомобілі, будь то гібрид чи ні, ви знаєте, що це не другорядне обслуговування. Заміна каталітичного нейтралізатора може бути дорогої в залежності від конкретного автомобіля, і, на жаль, заміна в гібридних автомобілях є одним з найбільш дорогих ремонтів.
Система уловлювання парів палива. Гібридні водії також можуть часто стикатися з проблемами, пов'язаними з витоком або відмовою системи уловлювання парів палива (EVAP). Ця система відповідає за контроль викидів і часто вимагає заміни деталей при виході з ладу клапанів або трубопроводів.
Низька витрата газу по трасі. Гібридні автомобілі унікальним чином вловлюють енергію за рахунок рекуперативного гальмування. Коли ви натискаєте на гальмо, енергія виділяється за рахунок тепла. На відміну від стандартних автомобілів, гібриди використовують цю енергію для підзарядки батарей, щоб їх можна було знову використати. Коли водії гібридних автомобілів проводять багато часу, подорожуючи по шосе без частих зупинок, акумулятор не заряджається. Це не шкодить ефективності використання палива, але і не допомагає. По суті, гібриди діють так само, як компактні автомобілі на шосе.