STATUS STYLE

Інтернет маркетолог. Навики та інструменти

З розвитком мережі інтернет все більш потрібнішою стає професія інтернет маркетолога, адже традиційні канали, як телебачення, газети і зовнішня реклама часто не можуть дати такого швидкого методу залучення клієнтів, як рекламні кампанії в інтернеті. Також важливим моментом в будь-якій рекламі є фінансові затрати на організацію рекламної кампанії. Контексна реклама в пошукових мережах та таргетована реклама в соцмережах дає можливість стартувати з мінімальними бюджетами, які при хорошому продукті чи послузі та їх ціні, можуть швидко повернутись.

Професія інтернет маркетолога в зв’язку з тим, що вона відносно не так давно почала розвиватись, окутана хмарою непорозумінь, що ж має безпосередньо виконувати спеціаліст, що він має делегувати і взагалі, за що в кінцевому результаті має відповідати перед власником бізнесу.

На думку маркетолога Віталія Соломко, який є засновником Студії Комплексного Маркетингу у Львові,  важливо розуміти масштаб бізнесу і місце інтернет маркетолога в структурі компанії, щоб більш раціонально вимагати від нього виконання тих чи інших обов’язків.

Першою і основною задачею інтернет маркетолога є складання стратегії просування компанії в мережі інтернет і погодження цього плану з дирекцією чи власниками підприємства. На практиці стратегія це є деталізований план використання доступних інструментів інтернет маркетингу, і виділення серед них (часто на досвіді маркетолога основних для цієї ніші в якій він починає працювати).

Далі наступає момент, що ж робити власними руками, а що можна чи потрібно делегувати іншим спеціалістам. Тут дуже важливим для роботодавця є практичний досвід інтернет маркетолога, а в ідеалі доведені кейси по тим чи іншим інструментам.

На думку Віталія, кожен інтернет маркетолог повинен постійно практично розвиватись, налаштовуючи самостійно такі інструменти, як Google Ads та створення реклами на Facebook, а також великою перевагою є самостійне володіння конструкторами для створення сайтів на базі Wordpress чи самостійних, таких, як Tilda, а також базові навики по роботі з фото та відео редакторами.  Які дають можливість швидко вносити зміни і тестувати товари чи послуги. При практичному досвіді набагато легше делегувати це стороннім підрядникам і отримувати зрозумілий результат на виході. Також важливим навиком є копірайтинг.

Звичайно, при великому масштабі проекту, потрібно вибудовувати структуру з внутрішніх працівників чи шукати сторонніх підрядників, адже самостійно виконати якісно всі задачі в короткий термін одній людині неможливо.

Підводячи підсумки, інтернет маркетолог в кінцевому варіанті відповідає за залучення нових зацікавлених людей, що на практиці виглядає в отриманні лідів (запитів) для відділу продажів, які вже їх перетворюють в реальних покупців.