STATUS STYLE

Летимо в Таллін

Якщо вірити недавно опублікованим Естонським центром з розвитку туризму даними, туристи з Росії, по кількосты відвідавших Естонію туристів за минулий рік, впевнено утримують за собою друге місце. Випереджають росіян тільки фіни. Причому, за даними все того ж центру, всього лише пару років тому потік туристів з Росії був на порядок нижче. Росіяни, також демонструють найбільш високу динаміку щодо зростання числа туристів. Наприклад в 2019 році це зростання становив 51%, а за перше півріччя 2020-го він встиг збільшитися ще на 48%. У періоді з січня по серпень 2019-го в готелях Естонії побувало 134 416 громадян Росії, при тому, що на протязі всього 2020-го в готелях було зареєстровано 142000 російських туристів. Авіакомпанія Windrose пропонує квитки на літак, щоб і українці мали змогу насолодитись цим чудовим містом. Ви можете придбати авіабілети за доступними цінами.

Образи зимового Талліна спокушають

Очевидним стає те, що майбутній рік може стати, в цьому плані буквально кажучи рекордним як для Росії, так і для Естонії. У зв'язку з цим, більш ніж зрозуміла особлива увага, яка приділяється Естонським центром рекламній кампанії. Директором цього центру думає, що досягнення таких високих показників в галузі туризму за 2020 рік, є заслугою успішної рекламної кампанії, яка проводилася протягом минулої осені. За його словами, вони розраховують на те, що і в цьому році, їх активність на рекламному ринку Санкт-Петербургу принесе плоди в останні місяці 2021 року та в перші місяці наступного 2022. Всі залишаться задоволені: естонська сторона новими туристами, а російська прекрасним відпочинком в Таліні .

У 2010 році кампанія тривала близько 1,5 місяця і проводила в основному рекламу Таллінна як чудового місця проведення різних різдвяних заходів, канікул для всієї сім'ї і просто якісного культурного відпочинку. Менш активно росіян закликали проводити зимову відпустку, насолоджуючись культурною програмою і смачною їжею в інших естонських містах. Експерти Естонського центру вважають, що одним з найбільш головних результатів минулорічної компанії є збільшення часу перебування туристів на території країни: близько 21% для приїжджаючих туристів і близько 11% для приїжджаючих у справах.

Акцент рекламної кампанії цього року робиться також на Таллінні. Спланована талліннськими і петербурзькими рекламістами, рекламна кампанія практичні виманює туристів в прекрасну новорічну подорож різного роду спокусливими образами.