Це автомобіль, який являє собою перший підхід до того, що група Renault хоче у майбутньому, покращення якості для того щоб купити Renault Arkana та збільшити вартость для кожної одиниці. Ще є роки до того, як революція французького консорціуму завершиться і Arkana стане першим каменем.
Йдеться про купе-позашляховик, позашляховик, середнього розміру, довжиною 4,56 метра, дорожнім просвітом 20 сантиметрів і колісною базою 2,72 метра. Ці цифри є чіткою заявою про наміри компанії: автомобіль відрізняється елегантною естетикою, яка дотримується мови дизайну, яка нещодавно була помічена брендом. Механічна пропозиція, яка в даний час складається тільки з опцій ECO, мікрогібриду TCe та 145-сильного E-Tech, лише підтверджує його кандидатуру як один із найуніверсальніших автомобілів на ринку.
Нова Аркана
Renault Аркан є новою моделлю у портфелі Renault. Тим не менш, це дуже впізнаваний автомобіль завдяки таким елементам, як передні фари у формі літери C, невеликі грати радіатора, увінчані ромбом бренду, або підпис задніх ліхтарів, який дуже нагадує нинішню Mégane, з променем світла.
Те саме відбувається всередині, з вертикальним центральним екраном, як у Clio або Captur, розміром сім або 9,3 дюйми. Комбінація приладів, розміром сім або 10,2 дюйма, приваблива та актуальна, хоча може містити більше інформації. Озираючись назад, можна сказати, що 2,72 метри бою добре використовуються задньою лавою, на якій можуть розміститися три пасажири. Як завжди, центральне сидіння буде вузьким та незручним, але на бічних сидіннях легко помістяться дорослі високого зросту. Загалом відчуття якісне. Renault завжди вдається зібрати добрі інтер'єри, незважаючи на інтенсивне використання жорсткого пластику. Його багажник у цій версії зменшено до 480 літрів, що, як і раніше, є великим розміром для повсякденних справ.
Гібридний варіант
Ця версія оснащена 1,6-літровим двигуном внутрішнього згоряння потужністю 94 к.с., який працює разом із двома електродвигунами потужністю 49 і 20 к.с. відповідно. Його загальна потужність складає 145 к.с., що дає добрі результати. Розгін правильний і рекавер теж. Електрифікація приносить додаткову продуктивність та споживання не перевищує п'ять літрів. Навпаки, він важчий, що можна побачити при з'єднанні поворотів на горі.
Як завжди, нова Arkana оснащена технологіями безпеки, такими як адаптивний круїз-контроль, eCall або екстрене гальмування з виявлення пішоходів. З Arkana компанія Renault починає свій шлях до репозиціювання та конкурентоспроможності на найвищому рівні на світовому ринку.