Разом з початком епохи смартфонів різко почала зростати популярність різноманітних мобільних додатків. Основна їхня мета — зробити максимально комфортною взаємодію користувача з різними онлайн-магазинами, сервісами в умовах абсолютної гегемонії використання мобільних пристроїв в повсякденному житті.

 Бізнес — це конкуренція. Конкуренція якості, конкуренція ідей, конкуренція вартості продуктів, конкуренція технічних вдосконалень. Коли йде мова про сферу послуг (візьмемо для прикладу б’юті сферу), то для полегшення комунікації між майстром та його клієнтом також існує велика кількість мобільних додатків. Які їхні основні функції?

  • Можливість клієнту швидко знайти необхідного майстра в себе на районі;
  • Можливість записатися на прийом без зайвих дзвінків та уточнень;
  • Можливість отримувати автоматичні нагадування щодо запланованого візиту;
  • Можливість для майстра відмовитися від паперового блокноту і отримати безкоштовного адміністратора в телефоні;
  • Можливість управляти своїм графіком та оперативно його змінювати в програмі;
  • Можливість отримувати безкоштовно нових клієнтів.

 Для майстрів основні акценти в виборі того чи іншого застосунку для роботи найчастіше визначаються його зручністю, можливістю безкоштовно користуватись основним функціоналом, впізнаваністю (можливістю отримувати новий додатковий канал клієнтів).

 Проте, дуже часто виникають в сфері б’юті проблеми при створенні умов для використання мобільних додатків саме клієнтами. Адже їхні переваги для клієнта є не настільки критичними, щоб встановлювати програму, а альтернативні шляхи пошуку майстра чи окремої послуги не настільки проблемні, щоб завантажувати якусь додаткову програму на свій смартфон. 

 Для того, щоб оцінити переваги мобільного додатку для пошуку спеціалістів сфери б’юті його, як мінімум, потрібно встановити. Ось тут і знаходиться перший камінь спотикання. Абсолютна більшість мобільних додатків потребують проходження процедури реєстрації. І саме необхідність введення будь-якої особистої інформації найчастіше і спонукає користувача відправити нещодавно завантажену програму в кошик. Чому користувачі відмовляються від реєстрації?

1. Небажання залишати будь-яку інформацію про себе чи страх, що вона буде використана як мінімум для надокучливої реклами, як максимум, в інших корисливих цілях;

2. Відсутність довіри до програми;

3. Небажання витрачати час на зайві дії. Відсутність розуміння цінності продукту, який не було можливості ”поюзати”.

 Замовлення послуги через мобільний додаток із залишенням своїх персональних даних — це і є результат довіри.

 Компанія Gobeauty впевнена в якості свого продукту — мобільного додатку для б’юті майстрів та їхніх клієнтів. Впевнитись в тому, що програма зручна, проста, і що саме тут ти можеш швидко знайти “свого” б’юті майстра тепер може кожен практично миттєво після завантаження додатку, адже для того, щоб почати ним користуватись, відтепер не потрібно жодної реєстрації. Більше інформації про компанію та її продукт можна знайти на сайті https://gobeauty.space.