Якщо компанія, бренд, продукт мають негативний імідж в мережі інтернет — тобто багато поганих відгуків про компанію, низькі рейтинги на сайтах - довідниках і сайтах відгуків, це вкрай негативно позначається на фінансових результатах бізнесу.

Адже потенційні клієнти (особливо це стосується сфери послуг) нерідко перш ніж замовити послугу в певній компанії активно цікавляться її репутацією: читають відгуки тих, хто вже скористався послугами даної фірми, або купив товар даного бренду. Навряд чи користувач звернеться до компанії, про яку на перших позиціях видається лише суцільний негатив, або кількість негативних думок перевищує кількість позитивних.

Готелі, ресторани, кафе, салони краси, страхові і юридичні компанії, клініки мають рейтинги на профільних сайтах відгуків, на Google картах. Якщо бізнес хоче бути успішним і залучати достатню кількість нових клієнтів з пошуку в інтернеті, його рейтинги мають бути достатньо високими. Як їх підняти за нетривалий проміжок часу?

Існує така послуга як управління репутацією в інтернеті, або SERM (скорочено від англійського Search Engine Reputation Management). Професіонали з управління репутацією сайтів, брендів, компаній або публічних персон знають, як виправити ситуацію з потоком негативу в інтернеті. Спершу вони проаналізують причину і джерело негативної інформації, після чого сформують і реалізують план конкретних заходів, використовуючи інструменти пошукової оптимізації сайтів.

Такі послуги надає, зокрема, українське маркетингове агентство EMSIDER. Багатий досвід спеціалістів з SERM дозволяє знаходити креативні та ефективні рішення, унікальні для кожного окремого проекту.

До речі, причиною появи негативу в інтернеті можуть бути як реальні проблеми з якістю товарів чи послуг, так і недобросовісні дії конкурентів, що можуть задля власного збагачення задавити інших продавців аналогічного продукту такими методами. Фахівці з управління репутацією сайтів знають, як подолати цю проблему.

Чим самотужки боротися з валом негативних відгуків (які неможливо видалити просто так!), завжди краще звернутися до професіоналів, які виконають це завдання набагато більш результативно. І тоді ваш бізнес або особистий імідж не зазнає репутаційних втрат, а високі рейтинги і гарні відгуки на сайтах, Google картах і в соцмережах приведуть до вас нових клієнтів і заразом — додатковий дохід.